دکوراسیون تزیین اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون فیروزه ای

دکوراسیون خانه یا محیط کار یکی از دغدغه های زندگی ما است . ما تلاش میکنیم که بهترین نوع چینش و تزیین وسایل را داشته باشیم تا در خانه احساس ارامش بیشتر کنیم و در محل کار بیشتر بتوانیم جلب رضایت مشتری را داشته باشیم . برای رسیدن به هر دو هدف بهترین پیشنهاد استفاده از ظروف فیروزه کوبی مختلف در منزل یا محیط کار می باشد . دکوراسیون فیروزه ای در واقع تزیین به وسیله ظروف فیروزه ای رنگ است .

سنگ فیروزه

بهترین نوع سنگ فیروزه ، فیروزه نیشابور است . فیروزه از کانی های رسوبی می باشد و به اصطلاح زنده است . تماس هرگونه مواد شیمیایی ، اسید ها ، مواد چربی و .. باعث از بین رفتن و در اصطلاح مردن فیروزه می شود . بسته به میزان مس و اهن ان ، رنگ فیروزه از سبز تیره تا ابی اسمانی تغییر می کند .

خواص سنگ فیروزه

این سنگ برای دفع چشم زخم ، افزایش توان و قدرت جسمی ، و برای روشنایی چشم موثر است . فیروزه برای متولدین اذر ماه بسیار مناسب است . همین عوامل باعث می شود که دکوراسیون به وسیله فیروزه کوبی را به شما پیشنهاد کنیم .

فیروزه کوبی

تولید فیروزه کوبی در منزل یکی از مشاغل خوب خانگی محسوب می شود . فیروزه کوبی عبارت است از قرار دادن سنگ های کوچک فیروزه به صورت تقریبا منظم در کنار هم بر روی سطح اجسامی با جنس های مختلف از جمله مس و نقره و قرار دادن نوعی لاک تیره رنگ بین آنها.هرچه قطعات فیروزه چسبیده شده بر روی سطح جسم منظم تر و ظریف تر باشد ارزش آن بیشتر است . فیروزه کوبی از صنایع دستی اصفهان محسوب می شود .

دکوراسیون و فیروزه کوبی

گلدان

گلدان فیروزه کوبی در اندازه ها و شکل های گوناگونی تولید می شود . انواع گلدان های فیروزه کوب عبارت اند از بلونی شلغمی صراحی که هر کدام در سایز های مختلف تولید می شوند . استفاده از این گلدان های فیروزه ای علاوه بر زیبایی که به محیط شما می دهند به دلیل رنگ ارامش بخش و خواص خاص سنگ فیروزه ارامش وصف ناشدنی را به شما هدیه می دهند .

اجیل خوری

یکی از پر کاربرد ترین ظروف فیروزه کوبی اجیل خوری ها هستند . این ظروف علاوه بر جنبه تزیینی و دکوری که دارند قابل استفاده هم هستند . این باعث می شود خانه یا محل کار شما برای میهمانان شما منحصر به فرد تر از هر محل دیگری باشد . که این عامل خود باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد .

ایینه و شمعدان

یکی از مهم ترین موارد مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل استفاده از اینه و شمعدان فیروزه کوبی در محیط های خاص خانه می باشد . اینه و شمعدان فیروزه کوب برای تزیین منزل عروس و داماد هم بسیار مناسب است و ارامش را به زندگی عروس و داماد هدیه میدهد . اینه و شمعدان در اندازه ها و مدل های مختلف تولید می شود .

قوری و سماور

سرویس قوری و سماور از محبوب ترین صنایع دستی محسوب می شود . قوری و سماور در صنایع دستی مختلف مانند قلم زنی مس پرداز مس خاتم فیروزه کوبی و … تولید می شود و برای دکوراسیون منزل خیلی مناسب و کاربردی است . در این بین قوری و سماور فیروزه کوبی زیبایی و جلوه خاص خود را دارد و بسیار ارامش بخش است . سنگ های فیروزه زیبایی خاصی را به این محصول هنری داده است .

سرویس چای خوری

یکی دیگر از محصولاتی که هم جنبه تزیینی و دکوراسیون داخلی را دارد و هم جنبه کاربردی همین محصول است . سرویس چای خوری نیز مانند قوری و سماور در صنایع دستی مختلف مانند قلم زنی مس پرداز مس خاتم میناکاری و فیروزه کوبی تولید می شود . سرویس چای خوری شامل سینی گالش و قندان می باشد .

دکوراسیون و تزیین خانه

سعی کنید در خانه از انواع محصولات هنری مانند خاتم کاری قلم زنی میناکاری الماس تراش و .. استفاده کنید . صنایع دستی به دلیل اینکه به وسیله دست ساخته می شوند استفاده از انها باعث می شود دکوراسیون منزل شما منحصر به فرد و تک باشد . استفاده از انواع صنایع دستی مخصوصا ظروف فیروزه کوبی باعث می شود زندگی شما در خانه از حالت یکنواختی . افسردگی به حالت شادابی و ارامش تبدیل شود .

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

خاتم خانه یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی کشور محسوب می شود که در کنار تنوع و کیفیت قیمت مناسب را نیز به شما هدیه می دهد . محصولات فروشگاه اینترنتی صنایع دستی خاتم خانه شامل خاتم کاری قلم زنی میناکاری مس پرداز مس خاتم الماس تراش و .. محصولات نمدی صنایع دستی چوبی و .. می شود .

با تشکر از همراهی همیشگی شما هنر دوستان گرامی

خاتم خانه