لیختنبرگ

تزیین داخل منزل

امروزه یکی از مهم ترین مشغله های فکری مردم به خصوص بانوان تزیین و زیبا سازی خانه به سبک ایرانی و با قیمت مناسب است . مردم به دنبال تزیین خانه با کالاهای اصیل ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب اند . برای تزیین خانه پیشنهاد های فراوانی وجود دارد ولی بهترین پیشنهاد استفاده از صنایع دستی ایرانی و اصیل است . صنایع دستی ایرانی علاوه بر افزودن اصالت به منزل به دلیل تنوعی که دارد دست افراد را برای تنوع در تزیین منزل باز میگذارد .

رنگ های مناسب برای تزیین منزل

با توجه به خصوصیات هر فرد باید نوع رنگ را برای تزیین خانه انتخاب نمود . به عنوان مثال رنگ ابی فیروزه ای باعث ایجاد ارامش و حس خوب اسودگی در خانه و خانواده می شود . رنگ قرمز نارنجی و مشتقات ان باعث افزایش شادی و انرژی در منزل می گردد . صنایع دستی با توجه به این که تنوع رنگی بالایی دارند برای ایجاد انواع حس ها در منزل و برای اعضاء خانواده بسیار مناسب است . علاوه بر این اصالت صنایع دستی ایرانی میتواند اصالت بیشتری به منزل اضافه کند .

ترفند های مناسب برای تزیین خانه های کوچک

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی بیشتر خانه های کوچک مورد استفاده نسل جوان قرار میگیرد . تزیین منازل کوچک برای بسیاری یکی از معضلات زندگی شده است چون کمبود فضا معمولا باعث چشم پوشی از بسیاری از کار ها برای تزیین خانه می شود . به همین دلیل ما ترفند هایی را به شما معرفی میکنیم تا با هزینه ای بسیار اندک منزل خود را بسیار زیبا تزیین نمایید .

ترفند اول

گلدان دیواری به جای گلدان روی زمین

به جای استفاده از گلدان های جا گیر که فضای پایین و روی زمین منزل را اشغال می کنند از گلدان های زیبای دیواری استفاده نمایید . یکی از صنایع دستی ، صنایع دستی سفالی است و یکی از محصولات این رشته ی هنری گلدان های سفالی است . به تازگی گلدان های زیبای دیواری سفالی تولید شده که با استقبال بسیار زیادی همراه بوده است . استفاده از گلدان های سفالی دیواری ترفندی بسیار مناسب برای تزیین خانه شما است .

صنایع دستی سفالی

برای مشاهده این گلدان ها کلیک نمایید

ترفند دوم

استفاده از کل فضای خانه (نگاه به بالا)

همواره ما فقط فضای پایین منزل را ، فضای خانه در نظر می گیریم و از فضای بالای سرمان که همیشه خالی است غافلیم . به راحتی میتوانیم با استفاده از فضاهای بالای منزل ، منزل خود را تزیین نماییم . به عنوان مثال با استفاده از اویز های زیبا یا لوستر های کوچک یا بالا تر بردن پرده ها از فضای بالای سرمان به خوبی بهره بگیریم . فضای بالایی منزل فضایی بسیار مهم برای تزیین خانه است

ترفند سوم

استفاده از فضای روی دیوار

روی دیوار ها معمولا محبوب ترین جا برای تزیین خانه است و اولین جایی که معمولا تزیین می شوند همین مکان ها هستند . صنایع دستی قلمزنی و خاتم کاری برای تزیین خانه ما قاب های قلمزنی و خاتم را تولید می کند که جلوه ی بسیار زیبایی به منازل می دهد . علاوه بر ان اگر دنبال نو اوری هستید میتوانید از ساعت های لیختنبرگ سوخته نگاری شده برای تزیین منزل خود استفاده نمایید

تززین خانه

برای مشاهده قاب های قلمزنی کلیک نمایید

صنایع دستی لیختنبرگ

برای مشاهده ساعت های لیختنبرگ کلیک نمایید

ترفند چهارم

کم کردن پایه های میز و مبلمان

برای تزیین خانه کوچک خود از مبلمان و میز و صندلی هایی استفاده کنید که پایه های کوچک و باریکی داشته باشند تا منزل کوچک شما بزرگتر جلوه کند . استفاده از مبلمان یا میز و صندلی هایی با پایه های بزرگ و ضخیم باعث می شود منزل شما کوچکتر جلوه کند

ترفند پنجم

استفاده از صنایع دستی با سایز کوچک

یکی از محاسن صنایع دستی تنوع در رنگ و اندازه ی ان ها است به این صورت که برای همه ی سلیقه ها و همه ی اندازه ها تنوع دارد . به عنوان مثال گلدان های فیروزه کوبی از سایز کوچک تا بزرگ در بازار موجود است . همچنین محصولات خاتم کاری یا قلم زنی نیز تنوع خوبی در اندازه و رنگ دارند . در این میان برای کسانی که به نو بودن و به روز بودن اهمیت میدهند توصیه می شود برای تزیین خانه خود از صنایع دستی مس و پرداز که به تازگی تولید شده است استفاده کنند .

صنایع دستی

ترفند ششم

تزیین منزل با شمع

استفاده از شمع برای تزیین خانه از قدیم رایج بوده و همچنان نیز یکی از محبوب ترین ترفند ها است . اما برای کسانی که به دنبال نواوری هستند استفاده از جا شمعی های لیختنبرگ توصیه می شود . لیختنبرگ یکی از جدید ترین نوع صنایع دستی است که با جریان برق بر روی چوب ایجاد می شود . جاشمعی های لیختنبرگ با قیمت مناسب و اندازه هایی کوچک می توانند منزل شما را بسیار زیبا نمایند .

صنایع دستی لیختنبرگ

برای مشاهده جاشمعی لیختنبرگ کلیک کنید

خرید صنایع دستی

برای خرید صنایع دستی هر شهر لازم نیست به ان شهر سفر کنید . فقط کافی است که به فروشگاه انلاین صنایع دستی خاتم خانه مراجعه کرده و محصول هنری مورد نیاز خود را مشاهده ، انتخاب و خریداری نمایید . خاتم خانه متنوع ترین فروشگاه اینترنتی صنایع دستی است که با تنوع و قیمت های باور نکردنی خود به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین فروشگاه های انلاین صنایع دستی شده است .

صنایع دستی مس و پرداز

صنایع الماس تراش

صنایع دستی قلمزنی

صنایع دستی میناکاری

صنایع دستی فیروزه کوبی

صنایع دستی خاتم کاری

صنایع دستی سوخته نگاری

خاتم خانه