دکوراسیون تزیین اتاق خواب دخترانه

تزیین اتاق خواب با صنایع دستی

تزیین اتاق خواب یکی از مسائل مهمی است که خیلی کمتر به ان پرداخته می شود . استفاده از صنایع دستی در اتاق خواب باعث منحصر به فرد شدن محیط خواب شما می شود . در این مقاله قصد داریم به راهکارهایی بپردازیم که با استفاده از انها اتاق خواب شما جذاب ، آرامش بخش و روح نواز باشد . در کنار توجه به تکنولوژی و فناوری های نو ، توجه به اصالت و ایرانی بودنمان ،به ما در این راه کمک خواهد کرد

تزیین خانه چرا مهم است ؟

خانه شاید مهم ترین قسمت از زندگی انسان باشد چون بیشتر عمر انسان در ان سپری می شود . محیطی که بیشتر عمر انسان در ان سپری می شود باید محیطی امن و آرامش بخش باشد . همچنین محیط منزل باید جذاب باشد و همواره با استفاده از ایده های خلاقانه ، خانه را از یک محیط بی روح و یکنواخت ، به محیطی با جذابیت بالا تبدیل کنیم . استفاده از صنایع دستی مختلف در خانه پیشنهاد ما به شماست .

تزیین اتاق خواب صنایع دستی

صنایع دستی

صنایع دستی عبارت است از تولید محصولات تزیینی و کاربردی به وسیله دست انسان . تنوع در صنایع دستی به قدری است که شمارش تعداد ان امکان پذیر نیست به همین دلیل شنا با استفاده از صنایع دستی در منزل خود ، خانه خود را منحصر به فرد می کنید

از مهم ترین صنایع دستی میتوان به خاتم کاری ، میناکاری ، فیروزه کوبی ، قلم زنی ، ظروف مس و پرداز ، الماس تراش ، پارچه قلم کار و … اشاره کرد .

 .

تزیین اتاق خواب

معمولا بیشترین انرژی خود را برای تزیین سالن پذیرایی میکنیم . این کار اشتباه بزرگی است . دلیل گفته ما مشخص است . سالن پذیرایی شما در طول یک سال چند مرتبه مورد استفاده شما قرار می گیرد ؟ ایا بهتر نیست در کنار تزیین سالن پذیرایی برای لذت بردن دیگران از محیط خانه ما ، تلاش کنیم تا خودمان از محیط خانه لذت ببریم ؟ تزیین نشیمن و مخصوصا اتاق خواب یکی از مواردی است که خیلی کمتر مورد توجه قرار می گیرد چون مهمان خیلی کم وارد این محیط ها می شود . بیایید برای خودمان هم ارزش قائل باشیم .

تزیین اتاق خواب دخترانه

برای تزیین اتاق خواب دخترانه باید از رنگ هایی استفاده کرد که برای دختر ها جذابیت داشته باشد . رنگ هایی مانند صورتی ، قرمز ، ابی ، زرد و … . استفاده از صنایع دستی که در خود این رنگ ها را داشته باشند برای تزیین اتاق خواب دخترانه بسیار مفید است .

تزیین اتاق خواب دخترانه

صنایع دستی در اتاق خواب

اتاق خواب باید یک محیط جذاب و ارامش بخش باشد . به همین دلیل استفاده از رنگ های ارامش بخش برای تزیین ان بسیار مناسب است. رنگ ابی ظروف فیروزه کوبی یا ظروف مس و پرداز ، بهترین انتخاب برای تزریق ارامش به اتاق خواب شماست . استفاده از بشقاب میناکاری بر روی دیوار اتاق خواب به دلیل رنگ فیروزه ای ان به شما ارامش را هدیه می دهد . همچنین اثار ماورائی سنگ فیروزه یکی دیگر از دلایل مفید بود استفاده از ظروف فیروزه کوبی در تزیین اتاق خواب است .

خواص سنگ فیروزه

سنگ فیروزه به دلیل رنگ ابی ملایمی که دارد خود به خود باعث ارامش می شود . همچنین در اثار ماورائی سنگ فیروزه بیان شده است که فیروزه انرژی های منفی را از انسان میگیرد و به خود جذب میکند .

همچنین از دیگر اثار بیان شده برای سنگ فیروزه میتوان به این موارد اشاره کرد :

جلوگیری از چشم زخم ، محافظت در برابر حوادث و بلايا ، از بين برنده ترس ، استرس و افسردگي ، ايجاد شادي و خوش شانسي ، رونق كسب و كار و …

همانطور که مشاهده میکنید تمام این خواص سنگ فیروزه برای قرار دادن ظروف فیروزه در اتاق خواب بسیار مناسب است .

خواص فیروزه در درمان بیماری

سنگ فیروزه برای امراض قلبی ، گردش خون ، تقویت دستگاه تنفسی ، درمان چشم درد مفید است و برای تقویت معده ، کبد بسیار سفارش شده است .

فیروزه کوبی

خرید صنایع دستی

راه های مختلفی برای خرید صنایع دستی وجود دارد ولی بهترین روش خرید صنایع دستی از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی خاتم خانه می باشد . خاتم خانه بزرگترین فروشگاه انلاین صنایع دستی است که در کنار تنوع ف قیمت و کیفیت مناسب را نیز به شما هدیه می دهد .

با تشکر از همراهی شما

خاتم خانه