صنایع دستی

تلفیق هنر

هنر همواره بخش جدا نشدنی زندگی بشر بوده و هست . بشر امروز از تلفیق هنر های مختلف برای دوری از یکنواختی و ایجاد تغییر در زندگی خود استفاده می کند. امیختن هنر های مختلف و نو اوری در تزیین منزل و یا محل کار در ایجاد تغییر در محیط زندگی بسیار مناسب است .

تلفیق هنر در صنایع دستی

صنایع دستی عبارت است از ایجاد محصولات هنری که فقط و فقط به وسیله ی دست انسان ساخته می شود . ایران قطب صنایع دستی جهان است و در ایران اصفهان مرکز صنایع دستی ایران محسوب می شود . تلفیق هنر در صنایع دستی در سال های اخیر باعث نو اوری های بسیاری شده است . به عنوان مثال تلفیق مس گری و میناکاری پرداز باعث ایجاد ظروف مس و پرداز شده است . همچنین فیروزه کوبی ، ظروف مس و خاتم ، ظروف الماس تراش و .. حاصل ابداع و نو اوری و تلفیق هنر های مختلف بوده است .

تلفیق هنر صنایع دستی

دکوراسیون

دکوراسیون خود شامل دو بخش دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی می شود . دکوراسیون خارجی عبارت است از زیبا سازی محیط خارجی ساختمان و دکوراسیون داخلی یعنی زیبا سازی محیط داخلی ساختمان . ما در این مقاله به تلفیق هنر در دکوراسیون داخلی ساختمان می پردازیم .

دکوراسیون داخلی

همواره زیبا سازی محیط داخلی ساختمان مورد توجه انسان ها بوده و هست . محیطی که در ان زندگی می کنیم باید محیطی ارامش بخش ، زیبا ، جذاب و متنوع باشد . در غیر اینصورت باعث ایجاد افسردگی و یکنواختی در روحیه افراد می شود . استفاده از صنایع دستی که با تلفیق هنر ، میتوانند ارامش و جذابیت را به محیط زندگی و کار ما اضافه کنند ، در زندگی امروز بسیار ضروری است .

ترفند های زیبا سازی منزل

1- استفاده از کل فضای خانه (نگاه به بالا)

2- استفاده از فضای روی دیوار

3- کم کردن پایه های میز و مبلمان

4- استفاده از صنایع دستی با سایزهای مختلف

5- تزیین منزل با شمع

تلفیق هنر

اینها تنها بخش کوچکی از ترفندهایی هست که شما را برای ایجاد تنوع و نو اوری در محیط زندگی یاری میدهد .

رنگ های مناسب برای تزیین منزل

با توجه به خصوصیات هر فرد باید نوع رنگ را برای تزیین منزل انتخاب نمود . برای رنگ امیزی میتوانید از تلفیق هنر در رنگ امیزی استفاده کنید و هر بخش از منزل را با رنگی مناسب ان محیط رنگ امیزی کنید . به عنوان مثال رنگ ابی فیروزه ای باعث ایجاد ارامش و حس خوب اسودگی در خانه و خانواده می شود . رنگ قرمز نارنجی و مشتقات ان باعث افزایش شادی و انرژی در منزل می گردد . صنایع دستی با توجه به این که تنوع رنگی بالایی دارند برای ایجاد انواع حس ها در منزل و برای اعضاء خانواده بسیار مناسب است . علاوه بر این اصالت صنایع دستی ایرانی میتواند اصالت بیشتری به منزل اضافه کند .

استفاده از صنایع دستی در دکوراسیون منزل

صنایع دستی در کنار ارامش بخش بودن باعث منحصر به فرد بودن منزل شما خواهد شد . استفاده از یک قاب قلمزنی بزرگ بر روی دیوار منزل جذابیت خاصی به منزل شما خواهد داد . همچنین استفاده از ظروف قلم زنی به عنوان ظروف پذیرایی یا گلدان میناکاری برای تزیین میز ها ، استفاده از ظروف فیروزه کوبی در داخل ویترین ها و .. باعث ایجاد تنوع و ارامش می شود .

صنایع دستی

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

برای خرید صنایع دستی بهترین راه مراجعه به فروشگاه اینترنتی صنایع دستی خاتم خانه می باشد . خاتم خانه بزرگترین فروشگاه انلاین صنایع دستی در کشور می باشد که در کنار تنوع محصول ، قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه می دهد .

با تشکر از همراهی شما

خاتم خانه