صنایع دستی لیختنبرگ

صنایع دستی

به محصولات کاربردی و تزیینی که حاصل ذوق و استعداد هنری هنرمندان مختلف ، تنها با دست ساخته می شوند صنایع دستی می گویند . انسان همواره و در طول تاریخ به هنر اهمیت زیادی داده است . صنایع هنری دستی که بیشتر برای تزیین خانه یا محیط کار مورد استفاده قرار می گیرند ، امروزه جزء جدا نشدنی زندگی افراد خوش سلیقه و هنر دوست شده است . یکی از محصولات هنری صنایع دستی لیختنبرگ است

 

نوآوری در صنایع دستی

نوآوری یکی از صفات انسان های پیشرفت طلب است . این صفت باعث می شود که انسان ها همواره در جستجوی شرایط بهتر ، پیشرفت کنند . نواوری در همه ی بخش های زندگی بشر یک نیاز است . در صنایع دستی نیز نو آوری در طول تاریخ باعث ایجاد محصولات جدید شده است . به عنوان مثال فیروزه کوبی و یا ظروف مس و پرداز حاصل نو اوری هنرمندان بوده که توانسته اند محصولات جدید هنری ایجاد کنند . یکی از این نواوری ها صنایع دستی لیختنبرگ بوده است .

 

لیختنبرگ چیست

لیختنبرگ نام یک دانشمند معروف المانی است که ازمایش های او باعث ایجاد صنایع دستی لیختنبرگ شد . جورج لیختنبرگ که در قرن 18 میلادی در المان می زیسته است بر روی اثرات تغییر ولتاز بسیار قوی برق بر روی چوب ازمایشاتی انجام داد که باعث ایجاد نتایج شگفت انگیزی شد . صنایع هنری لیختنبرگ که نام دیگر ان سوخته نگاری روی چوب است حاصل یک نواوری بوده است .

صنایع دستی لیختنبرگصنایع دستی لیختنبرگ

سوخته نگاری بر روی چوب یا همان لیختنبرگ را اگر بخواهیم معنا کنیم می توانیم اینگونه بگوییم که ایجاد طرح های مختلف بر روی چوب با استفاده از تغییرات ولتاژ جریان قوی برق را سوخته نگاری یا لیختنبرگ می گویند . لیختنبرگ یکی از جدید ترین نواوری های ایجاد شده در صنایع دستی است . ما در این مقاله به برسی برخی از صنایع دستی سوخته نگاری شده بر روی چوب می پردازیم .

 

معرفی صنایع دستی سوخته نگاری

ساعت دیواری لیختنبرگ

این محصول که یکی از اولین محصول های تولید شده به این روش بوده است در طی مدت کوتاهی چشم هنر دوستان را به خود خیره کرد . ساعت چوبی ساده ای که تنها با طرح هایی که تغییر ولتاژ برق بر روی ان ایجاد کرده تبدیل به یک ساعت فوق العاده زیبا شده است . این محصول علاوه بر کاربردی بودن ، برای تزیین منزل یا تزیین محل کار کالایی بسیار مناسب است . برای مشاهده مشخصات کامل این محصول به لینک زیر مراجعه نمایید

ساعت دیواری لیختنبرگ

صنایع دستی چوبیجاشمعی پنج عددی لیختنبرگ

استفاده از شمع های تزیینی در مجالس و محافل مهم ، باعث ایجاد حس ارامش و افزایش عشق و علاقه می شود . استفاده از یک جاشمعی جدید و خاص می تواند برای افزایش این حس به شما کمک کند . همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می نمایید این محصول علاوه بر تزیین منزل یا محل کار شما یک محصول کاملا کاربردی است . جنس بدنه این جاشمعی از چوب روسی است . جاشمعی لیختنبرگ یکی از محبوب ترین صنایع دستی لیختنبرگ است . برای مشاهده مشخصات کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید .

جاشمعی سوخته نگاری شده

خرید صنایع دستیکاسه چوبی لیختنبرگ

یکی دیگر از محصولات صنایع دستی لیختنبرگ ، کاسه چوبی سوخته نگاری شده است . این محصول کامل کاربردی مشخصاتی دارد که ان را از سایر کاسه های چوبی متمایز می کند . جنس بدنه ی این کاسه از چوب راش و چوب گردو است . پوشش خارجی این محصول از روغن کاملا گیاهی بزرک است که برای سلامت انسان حتی اطفال نیز هیچ ضرری ندارد . برای مشاهده مشخصات کامل این محصول به لینک زیر مراجعه نمایید .

کاسه چوبی سوخته نگاری شده

صنایع دستی چوبیسینی چوبی بزرگ لیختنبرگ

از دیگر محصولات صنایع دستی لیختنبرگ میتوان سینی بزرگ سوخته نگاری شده را نام برد . این محصول که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده است ویزگی های منحصر به فردی دارد . جنس بدنه این محصول از چوب راش است . پوشش خارجی این محصول از روغن کاملا گیاهی و خوراکی است که هیچ ضرری برای انسان ندارد . این محصول دارای پوششی کاملا طبیعی و فاقد مواد عالی فرار است . برای مشاهده مشخصات این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید

سینی بزرگ چوبی سوخته نگاری شده

خرید صنایع دستیسینی چوبی کوچک لیختنبرگ

شاید محبوب ترین محصول صنایع دستی لیختنبرگ همین سینی کوچک چوبی سوخته نگاری شده باشد . قیمت بسیار مناسب و طرح بسیار زیبا و کاربردی و همچنین پوشش اب گریز این محصول ، این کالا را از سایر محصولات صنایع دستی لیختنبرگ متمایز کرده است . جنس بدنه این سینی چوبی از چوب گردو است که استحکام بسیار بالایی دارد . پوشش این محصول کاملا اب گریز بوده و کصد درصد طبیعی است که برای سلامت انسان هیچ خطری ایجاد نمی کند . برای مشاهده مشخصات کامل این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید .

سینی چوبی کوچک سوخته نگاری شده

خرید صنایع دستی لیختنبرگپوشش اب گریز محصولات لیختنبرگ

یکی از مهم ترین مشخصات برخی از محصولات صنایع دستی لیختنبرگ اب گریز بودن پوشش این محصولات است . این بدین معنی است که محصولات لیختنبرگ کاملا قابل شست و شو است . البته نکته ای که باید به ان توجه کنید این است که به دلیل کیفیت نامطلوب اب در بسیاری از نقاط ایران ، بعد از شست و شو حتما باید با یک دستمال خشک ، محصولات لیختنبرگ را پاک کنید تا لکه های حاصل از رسوب ذرات داخل اب بر روی سطح محصول باقی نماند .

لیختنبرگمحصولات لیختنبرگ هدیه ای خاص برای افراد خاص

بهترین هدیه ، جدید ترین نوع هر محصولی است . در کنار قیمت مناسب و کاربردی بودن و ماندگار بودن هدیه ، جدید و نو بودن ان نیز بسیار مهم است . خرید محصولات تکراری حتما از ارزش هدیه شما کم خواهد کرد . صنایع دستی لیختنبرگ ، جزء جدید ترین صنایع هنری تولید شده است و در کنار کاربردی بودن از قیمت مناسبی نیز برخوردار است . برای خرید صنایع لیختنبرگ کلیک کنید

 

خرید صنایع دستی

برای خرید انواع صنایع دستی مانند لیختنبرگ فقط کافی است به بزرگترین فروشگاه اینترنتی صنایع دستی کشور یعنی خاتم خانه مراجعه نمایید . فروشگاه صنایع دستی خاتم خانه جزء معدود فروشگاه های صنایع هنری است که محصولات لیختنبرگ را موجود دارد . کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب صنایع هنری در فروشگاه خاتم خانه ، این فروشگاه را از سایر فروشگاه ها متمایز می کند .

 

مقاله های مرتبط

 

صنایع دستی سوخته نگاری

صنایع دستی چوبی

اشنایی با صنایع هنری دستی

کادو چی بخرم

ترفند های تزیین خانه

فیروزه کوبی

ظروف مس و پرداز

خاتم خانه